Bebek dediğin uymaz mı arkadaşlar. İlk çocuğum uyurdu ya. Bu çocuk uymuyor . Gözleri fal taşı gibi açık. Sadece gece kesik kesik uyuyor. Ya da emerken uyuyup uyanıyo sonra . Normal mi bu durum geçecek mi acaba. Hatırlayamıyorum da. Günde birkaç uyku yapması gerekmiyor mu? Sabah uyanıyor 6-7 saat uymuyor sonra 1 saat bayılıyor sonra geceye kadar gene uymuyor. Haliyle bende çok yoruluyorum