Miniminimini Doğumdan 2 ay sonra bir regl oldum 15 gun sonra tekrar bir kanama başladı ama su gibi ped yetismiyor basina gelen var mi hormon miyom hepsi yaparmış tekrar olur mu psikolojim alt üst oldu miyom kötü huylu ondan mi yapiyor kafayi yiyecem düşünmekten
gg3848 Miniminimini çok geçmiş olsun ilk olduğum reglliler benimde çok yoğun gelmişti ama sizin ekstra durumunuz varmış bir doktora görünün isterseniz