ozzzlm06 Merhaba, Joie i-spin XL oto koltuğu kullanan var mı ? Oğlum 15 aylık 2. Oto koltuğu olarak alacağız.
asii71 ozzzlm06 kullanıyoruz ve çok memnunum kızım1 yaşında çok rahat ve konforlu 10 yasındaki oğlum bile bazen oturuyor