Merhabalar. Oğlum genelde 2-3 günde bir kaka yapıyor. Sizlerde durum nasıl. Daha önce normal demislerdi fakat baskalarında durum nasıl diye merak ettim. Herhangi bi ağrı veya kabızlık yok. Bebekliğinden beri aynı. Sanki her gün muhakkak yapmalımı diye endişeye düştüm şu anda