Omerinannesi342 Arkadaşlar bebeğim kolik bebekti bebek arabasında uyuyordu sadece öyle de alıştı devam ediyoruz uyuyunca yatağında güzel uyuyor ama artık 6 aylık oldu yatağında uykuya dalamıyor kriz geçiriyor resmen ağlamaktan nasıl alıştırabilirim?