hira0502 Kızlar bu toz şeklinde meyveli sos var ya karamel sos yerine trileçe nin üzerine onu yapsam nasıl olur daha önce deneyen var mı.
iperir_bul hira0502 bence olur. Mutfak bizim alanımız. Orada istediğimiz tatları istediğimiz şekilde yapma özgürlüğümüz var 😇
hira0502 Nsrn1 ya öyle mi çok teşekkürler. Ben karamelide toz halinde olanlardan alıyorum ama bu sefer evde yok markete de gitme şansım yok.
oylesinebiri__ 12betul iç kreması mi pastacı kreması var hazır bacım onu iki bizztlasin koysun içine 😂😂
ksbbk123 hira0502 evet olur hatta karamelliden daha güzel ve hafif oluyor kardeşim hep meyveli olandan yapar