birkimsee Erbatab markayı iyi diye duydum ama sizlere de bir sorayım dedim. Memnun olan olmayan var mı? Birde bebeğim 5 aylık demir ilacına başlayacağım ama bu markanın bebek için demir ilacı yok mu ben bulamadım hep kapsül şeklinde var.
kelebek222 Ben kendim icin kullanıyorum arkadaşım tavsiye etmişti almıştım evet bebek icin ürünleri yok