Merhaba kızlar oğlum 1 aylık oldu ilk günler emiyordu tam çekemese de ama sonra sarılık oldu iki kere ve hastanede kaldı o arada biberon mamaya alıştı ve ben de meme verirken çığlıklar atmaya başladı günden güne uzaklaşıyor ve çok üzülüyorum nasıl tekrar emecek yardımcı olun lütfen . Mama yediği için de kakasını bir gün var bir gün yok yapıyor çok nadir olarak da oyun hamuru kıvamında katı yapıyor bu normal mi