babyisleeping Yaprak sarma Kısır Patatesli börek Peynirli poğaça Cheseecake Ve pasta olacak Sizce yeterli mi kızlar yanına bir çeşit daha bir şeyler ister mi ?
aryamommmm babyisleeping yeterli geçen hafta kızımın doğum günüydü aslında bugün ama ailem gelebilsin diye geçen cumartesi kutladık. Poğaça makarna salatası çiğ köfte sarma kurabiyeler sigara böreği ve pasta vardı menümüzde. Güzel yaşları olsun küçüğün 🌸
babyisleeping aryamommmm çok güzelmiş menünüz. Ben makarna salatası yapsam mı diye düşündüm ekstra annem gerek yok zaten kısır ve sarma olacak dedi. Acaba bir çeşit daha salata yapsam mı diye düşünmüştüm ama gerek yokmuş😊 amin inşallah hepimizin yavrularının güzel yaşları olsun🌸
tultanhanim babyisleeping imkanınız varsa yoğurtlu bir meze salata tarzı bir şey daha yapın. Havuç tarator olabilir. Ama bu haliyle de çok güzel. Sağlıklı yaşları olsun inşallah 🫠💐
forumungurmesi Pasta varken cheesecake e gerek yok bence, onun yerine başka bir meze salata tarzı bir şey olabilir. Yufka çanağında yoğurtlu tavuklu salata olabilir.