Hanımlar 2 ay 12 günlük kızım var. Sarı-yeşil gibi sümüksü bir akıntı geldi daha önce bir kez olmuştu ama kız çocuklarında normal diye önemsemedim ama tekrar yaşayınca korktum ve önemli bir durummu yoksa kızlarda normal bir durum mu daha önce yaşayan var mı sormak istedim