linam008 Kilosu gayet iyi nesi azmış ki, 2700’doğdu diyorsunuz bide, biz 3400 doğduk, salı günü 2 ay kontrolüne gidicez 4.800- 5 kilo anca olmuştur 3. ayda 6 kilo ya olur ya olmaz. Biz anneler herseyi kafaya takıyoruz ama bence gelişimi gayet iyi bebeğinizin