Öncelikle merhabalar,
17 aylık bir kızım var. Zoretanin kullanıyorum 4. Ayımdayım. Bilmeyenler için 6 aylık sivilce tedavisi bu ilacı kullanırken hamile kalmak çok riskli. Her neyse. 1 aydır eşimin yanındayım. Son adet tarihim 5 ocak, normalde şuan adetimin bitmesi gerekiyordu ama olmadım. 8. Günde test yaptım negatif çıktı. 10. Günde rutin zoretanin kan testlerini vermeye gittim. Hersey normal dedi. Ama bunun içinde betaya bakıldı mı bilmiyorum. Yani hamilelik belirtisi vs yok. Çok arada hafif kasık ağrısı var her iki tarafta da. Korunmasız ilişki asla olmadı. Hep korunduk. Ama bir ihtimal ya kaçmışsa ve hamileysem diye düşünmeden edemiyorum. Eğer varsa zorunlu kürtaja kadar gidebilir demişti doktor. Çok korkuyorum bu durumlardan aklımdan çıkmıyor. Pzt gününe kadar da olmazsam kadın doğum uzmanına gideceğim. Hakkınızı helal edin biraz uzun oldu. 🥹 lütfen dua edin bi gebelik vs olmasın. Bu vebalin altından kalkamam. 🥹