ecrineymen bebeklik döneminde bu bölüme takipliydik biz süre karaciğerinde yaşadığımız bir sorundan dolayı. Kabızlıktan gelen başka hastalar da vardı. Çocuk doktorundan daha detaylı testler,tahliller yapılıyor soruna yönelik öyle söyleyeyim. Dulcosoft kullandınız mı? Benim oğlum da kaka tutuyordu tuvalet eğitimini tam 3. Deneme de halledebildik. Sonuncusunu kendisi istedi hatta artık bezden çok rahatsız oluyordu çünkü. İlk ikisinde günlerce kaka yapmıyordu,kıvranıyordu çok ağlıyordu o yüzden doktor önerisiyle beze döndük.