Ben kullandım 5 bucuk aylikken basladim 1 aydir dogru durust binmek istemiyor emekliyor zaten suan 9 ayligiz 3 ay kullanmisim oda en fazla gunde yarim saat abartiyorlar saatlerce icinde kalmadiktan sonra hicbisey olmaz zaten mantiken kanguruyla ayni sey