İyi günler 🌸 45 günlük bebeğim var sarılıkta vardı vücudunda geçti ama gözlerinin beyaz kısmında var yüzünde de bazan beliriyor. Doktor kontrolünde herhangi bir sıkıntı görmedi, şimdi ben gece 3 saatte bir emzirmeye çalışıyorum gün içinde de ne zaman denk gelirse yani sık sık emzirmeye çalışıyorum. Sorum şu gece kaç saatte bir emzirmem gerekiyor tecrübeli anneler 🌸