10 buçuk aylıgız kızım 9 gibi uyanıyor hemen meme isteyip geri uyuyor kahvaltı da öğlene kalıyor öğünler de gecikiyor bu yüzden memeyi sadace uykuda alıyor meme reddi vardı 2 3 kez anca emiyor nasıl düzen oturtucam fikri olan var mı acaba kilo alımı çok düşük kilo almıyor birde böyle olunca hiç alamayacak