Merhabalar. Öncelikle belirtmek istiyorum üçüz annesiyim çocuklarımı sadece 3-6 ay arası mama kullandım sonrasında hep emzirdim. Emzirmeyi bırakalı 6-7 ay oluyor son 1 aydır iki göğsümde elime gelen sertlik var büyük bariz şekilde ele geliyor göğsümü sıkınca süt geliyor endişe etmek istemiyorum sütün kesilmemesi normal midir? Randevu almıştım göğüs hastalıklarına ama genel cerrahiye gitmem gerekiyormuş şimdilik randevu bulamıyorum.