babyisleeping
Çok klişe yazmaya bile utanıyorum ama …onlar neymişki arkadaşım …
2 yaş geldi bu neee dedık canavar oldu çocuk … 3 geldi geçti ezdi geçti..
yani geçer yenisi gelir .. gelmıs gecmıs ola
Düzenleme yorumu okudum yazdıktan sonra benim kadayıfa sıyırmış gecmıs 3.5 yaştan selamlar yanında birde juniorı var