ayse74fe dur bende seriye katılayım, sen birde 4 yaşı gör, bildiğin ergenlik fragmanı 😅 bende birde 2,5 yaş var genelikle yaşları sendromları çifter yaşayıp kademe kademe karşılaştırabiliyorum ama en zor bence gelecek dönem, Herkes bir sonraki yaştan umutluyum der ya ben 5 yaştan korkuyorum😅😅 şu ana kadar hiç artık kolaya geçtik demedim.