birprensannesi290_ Kızlar 3. Günümüz ikinci gün iyi kötü muhallebi dondurma yedirdim ama bugün sadece su içiyor çok halsiz ve hafif de ateşi var 37.1 felan sizin nasıldı bu süreç
balkizimcicekkiz birprensannesi290_ öncelikle çok geçmiş olsun konuyla ilgili değil ama benim kızımda 4 bucuk yaşında ağzı açık uyuyor bazwn horluyor sizde ne gibi belirtiler vardı acaba
nazlimom_ birprensannesi290_ merhaba hangi şehirde yaşıyorsunuz bende oğluma geniz etine baktırmak istiyorum da doktor arayışındayım
birprensannesi290_ balkizimcicekkiz Bizde sık geçirilen yüksek ateşli bademcik enfeksiyonu vardı ayda iki defa olmaya başlamıştı 5 ayda 7 antibiyotik içti gibi gibi …