sekerszkahve umayadagrl valla arkadaşım yapıp buzluğa koyuyor sonra çıkarıp sıkıyor çok güzel oluyor bugün yapılmış gibi ben beğeniyorum
Aklimideliricem Annem bana yapmıştı fazla geldi diye koymuştu ama ben hiç beğenmedim ya normalini de çok sevmem belki ondandır ama 😂