Dün cheesecake Yaptım sanırım çok sıcak bir şekilde streç filmle kapadığım için üstünü beyaz beyaz bölümler olmuş ve çok kötü gözüküyor tadına baktım tadı çok güzel Akşama misafirim var üzerine kakao döküp O görüntüyü kapatsam acı olur mu sizce evde toz sıcak çikolata da var ama üstü ıslak gibi ya eriyip kötü mü gözükür bu sefer