Merhaba anneler ben yeni anneyim. Nerdeyse 5 aylık olacak bir kızım var. Önceden gündüz az da olsa düzenli uyurdu . Gece de sadece 2 belki 3 kez uyanır geri uyurdu. Şuan ne gece ne de gündüz uyuyor gece yarım saatte bir uyanıyor tabi uyuyorsa. Gündüzleri 1 saat uyutmaya çalısıyorum 10 dakika anca uyuyor. Atak dediler ama bu kadar uzun sürüyor mu.diş de olabilir belki erken diyeceksiniz ama diş etleri kabarık ![gözüküyor.Lütfen] yardım edin ne yapabilirim?