suddeatess ay şuan 11 ayligiz ama ilk 6ay hiç üst üste kaka yaptığını bilmem hep 15gun 11 gün 10 gün gercekten böyleydi birkac doktora sordum bebeklerin vücudundaki eksikleri tamamlarmis illa şart değilmiş huzursuz değilse keyfi yerindeyse sorun yoook demişlerdi 6.aydaj sonrası ek gıda da düzeldi şükür çişli bez sayısı iyiyse sorun etmeeeyin🌸 bir de sadece anne sütü alan bebeklerde olurmuş bizde sadece anne sütüydu