Merhaba bebeğim 8 aylık olmak üzere ve ASLA hiç bişey yemiyo yani o dudaklarına mühür vuruyo resmen. İlacıda çok zor veriyorum. Sadece su içiyor ve meme emiyor. Bir kaç kere ağzına sokmayı başardım ve yuttu yani öğürme bile yok. Biliyorum 1 yaşına kadar panik olmamalıyım ama geç kalmaktan korkuyorum.. bir gün yiyecek elbet. Ama istiyorum ki yesin.. her yaptığımı döküyorum bıkmadan yapıyorum günde 2-3 kere farklı gıdalar hazırlayıp teklif ediyorum. Ama o mama sandalyesine oturup önlüğü takınca kıyamet kopuyo. Yani ne yapabilirim hiç bilmiyorum zorlamakta istemiyorum. Ama zorlamalımıyım bilmiyorum tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim 🙏🏼