Herkese merhaba, bebeğim 10 ay 5 günlük. Ek gıda dönemimiz çok iyi geçiyordu her şeyi denettim severek yiyordu, 9.5 aylıkken bir ateş yaşadık 3 gün diş ateşi fakat dişimiz hala çıkmadı alttan 2 tane var üstten çıkarmaya çalışıyoruz haliyle çok zorlanıyoruz huysuzluk öfke vs. Aşırı iştahsız 3 haftadır ateşten sonra bir garip oldu doktora götürdüm geçici bir şeydir diş olabilir dedi. Kilo almıyor kilo alımı da durdu. 8600kg. Normalde sevdiği şeyleri bile reddediyor. Sabah kahvaltısını çok güzel yapıyor yumurta tahin labne muz kefir vs çok güzel tabağını bitiriyor fakat sonrası asla yok. Öğlende yemek veriyorum çorba veriyorum ağzını açmıyor kafasını çeviriyor. Blw olarak önüne koyarsam da mıncıklsyıp atıyor. Bu arada çiğnemeyi biliyor pütürlü katı gıdaya alışkın. Akşam oluyor 6-7 saat aç duruyor sevdiği şeyleri bile yemiyor, kaşığı reddediyor. Ne yaptıysam olmadı. Çok üzülüyorum doğduğundan beri mama ile beslenen bir bebek ama mamadan da koptu onu da çok içmiyor. Tecrübeli annelerin ya da aynı süreci yaşayan annelerin destek ve fikirlerini merak ediyorum 🙏🏻🥹