zeynepcamcicelik Bebeğim otomoltuğuna asla oturmak istemiyor güvenlik açısından tedirgin oluyorum 5 ayını bitirdi pusete 3-4 kez oturmuştur sadece artık 0-36 kg otokoltuğuna geçtik bunu kullanalım istiyorum
Ballilokmam11 zeynepcamcicelik doğduğundan beri tek seçeneği oto koltuğu için mecbur alıştı 2.5 yaşında şimdi de 3.5 aylik oğlum sadece pusette yolculuk yapar diğer türlü güvenli değil ağlasa da almayacaksiniz bsskya yolu yok
gizematadeniz zeynepcamcicelik arabaya bindiğinda aglasa da onu oradan cikarmadik. Asla koltuksuz seyahat etmedik. Kendi arabamizda ters yöne oto koltugu, 15. Aya kadar baska arabalara bindiğinde puseti baglayarak devam ettik. Bir yerden sonra arabaya bindiğinde baglanmadan gidilmeyecegini ogrendi. Su an hic itiraz etmez 17 aylik. Ben bir de ekstra guvenli olsun diye gogus kemeri de takiyorum. Artik cok alisti bininve kendi tik tik diyo takiyo gogus kemerini ben de koltuguna bağlayıp iyive sıkıyorum. Yani oto koltugu bir tercih degil zorunluluk. Is bir kere olur allah korusun. Aglasa da cikarmayin
lunalunuay zeynepcamcicelik 2 aylıktı ilk oturduğunda itiraz edecek bilinçte değildi şimdi 18 aylık olacak hiç itiraz etmiyor normali oldu artık
yeager Bizim bu konuda hiç tavizimiz yok ya. Allah korusun. Uzun yolda falan ağlıyor ama almıyoruz oyalamaya çalışıyoruz. Net olursanız alışacaktır bence, ama bir kere ağlayınca alırsanız hep onu tekrarlıyor bebekler
zeynepcamcicelik yeager daha küçükken nefesini tutup morardığı için çıkartmak zorunda kalıyordum şuan şükür bu davranışı bıraktı şimdi normal ağlasada çıkartmayacağım
tecrubeli zeynepcamcicelik oto koltuğuna koyulan tepsi gibi bir şey görmüştüm onun üstüne oyalanabileceği bi şeyler koyabilirsiniz
metomom zeynepcamcicelik evet ben ağlasa da almıyorum genelde müzik seviyor müzik açıyorum kısa mesafe ya oyalanmıyoruz yolda bide küçükken arabada hep pusetleydi 1-2 oturmaya alıştı hatta uyuyor bile kafasını yana eğiyor yola bakıyor