Sabriye16 Merhaba kızlar adet düzensizliği bugün 4 gün oldu pazartesi kahverengi çok az lekeleme geliyordu sonra hemen kesti 4 gündür âdettim yok karnım ağrısı ara sıra sancı gibi oluyor arada bel ağrısı oluyor size de oldu mu bu duruma?
Goktugalpsmom Merhaba benim de gecikmenin 6. Günü bu ay bir sürü sorun yaşayan var isterseniz bir doktora görünün buradan net cevap doğru olmaz gibi :)