Kızlar bebeğim 11 buçuk aylık malum havalar da çok soğuk hergün çıkamıyoruz evde vakit geçiriyoruz ama sanki sıkılıyor zaten kucak bağımlısı kızım tüm gün üstümde sizler evde neler yapıyorsunuz etkinlik ??? Biz kitap bakıyoruz daha çok resimlerine, oyuncakları var onlarla oyalanıyor ama ben yapıyorum o dağıtıyor daha çok 🤦🏻♀️😅 arabaları da var onlarla yarış filan yapar gibi oynatıyorum bebekleri konuşturuyorum doldur boşalt yapıyoruz farklı neler yapıyorsunuz ??