bu ayda noluyor allah aşkına bilen yazsın
bu zamana kadar öyle zor bi bebek değildi meme bağımlılığı dışında onu da bıraktık şükür uykusu vs düzeni girmişti
özellikle şu son 1 haftadır her istediği olsun istiyor ufacık bir şeyi yanlışlıkla kendim yapmaya kalkarsam kıyamet kopuyor örneğin ıslak mendil alcam kutudan o almak istiyor paketin içinden bi tane ben çıkarsam kıyamet kopuyor illa kendisi yapacak genel olarak sürekli huysuz
ay geçiyor deyin lütfen ya huyu böyle kalmaz dimi
geçiyorsa da ne zaman geçer
mesela uyuturken ninni açıyorum tam 1 saat telefondan kendi ninni seçmeye çalışıyor her şeyi ama her şeyi kendisi yapmak istiyor