Ballilokmam11 arzuapo daha 3.5 aylik bebeğim tutmayacağım o yüzden kızımda 8 aylıkken tutmuştum ama bunda zor
arzuapo oylesinebiri__ herşey bir yana kilo almak çok zor 52yi zor gördüm o da gider valla hiç alamam bende büyüse ben kazalarını tutarım
Lolik arzuapo ben hamileliğimde de tuttum, emzirdiğim dönemlerdede tuttum, bu kişiye bağlı beni hiç bir dönemde etkilememişti.
arzuapo Lolik ne güzel maşallah benim bünyem güçlü değil keşke tutsaydim tuttuğum zaman çocuğa bakamıyorum çok kötü etkiliyor inşallah tutarım Allah nasip ederse
Kaardelen arzuapo Çok kötü olursanız tutmayın. Ben tutacağım allahın izniyle çok seviyorum oruç tutmayı. Ramazanın gelmesi bana tuhaf bir mutluluk veriyor.
arzuapo Kaardelen bends öyle ibadetlerimi yerine getiriyorum işte çocuk hamilelik derken biraz zorladı rabbim bize tutmayı nasip eylesin inşallah
Deletedmom_968 arzuapo sizin gibiyim bende bebeğim 10 aylok geçen sene de doğuma günler var diye tutmadım hiç deneme de yapmadım bebeğim sürekli emen bir bebek ne olacak bende bilmiyorum