vy_ merhaba 1 aylık aşımız var 5 gün sonra ateşlenir diye korkuyorum ve ateşlenirse ne yapmam gerek bilmiyorum bebeğim erken doğdu bir de hasta olmasından korkuyordum zaten
3kedili2bebekli vy_ çıkabilir de çıkmayabilir de yani o gün göreceksiniz onu gozlemleyeceksiniz korkulacak bir şey değil asi ateşi endişe etmeyin 38 i geçerse doktorunuzun uygun gördüğü dozda ateş dusurucu verirsiniz geçmezse ince giydirir bol emzirir gecmesini beklersiniz
Balbulutu vy_ takip etmelisin canım. Elbette hasta olcak canım korkma bu kadar herşeyden koruyamazsın. Sağlıkla büyüt yavrunu ☺️
MiracAlpinveUmutunAnnesi vy_ Bebekten bebeğe değişir. İlk oğlum her aşı da ateşleniyordu 2.oğlum hiç ateşlenmiş daha 1 yaş aşısını pazartesi olduk.
vy_ Miniminimini aile hekimi aradı ve 1 aylık aşınız var dedi doğduğu gün zaten doğumhane de yapılmıştı ilk aşısı
sarikavun Balbulutu hepatit 2. Aya kaydirildi ve 1. Ay asisi artik yok. 2. Aydan basliyor asilamalar. Dogum sonradi hastanede uygulananlar haric tabiki
MiracAlpinveUmutunAnnesi vy_ İnce giyindiriyorum. 38 i geçmez zaten eğer geçerse çok az ateş düşürücü veriyordum. Doktora sorun siz yine ateş düşürücü verirken.
pudu Benim bildiğim kadarıyla da 1. Ay aşısı yok 2. Ayda yaptırdık biz 3 buçuk aylık şuan ateşi 38 olursa 1 çay kaşığı calpol verebilirsiniz ateşi çıkmadan vermeyin ama ani vücut sıcaklığı düşüşü yapıyor tehlikeli oda
asya358_ vy_ kızım 5 aylık 1. Ayda aşı yok demişti bize doktorumuz, sağlık ocağındaki ebed3. Sadece kontrole götürmüştüm kilo boy aşı varmiymis kafam karıştı bize niye öyle dediler acaba?
Liyosunannesi vy_ bizim ptesi 2 aylık aşımız var ama 1. ayda aşı olmadık biz. Takvim değişti denmişti. Bende korkuyorum aşı çok zorlayacak mı diye, ptesi görcez bakalım