Ozge92 bana dedikleri 4.ay gelince çat diye kesiliyor. Hayal bile edemiyorsunuz nasıl olduğunu. 4.ay bebek sağa sola dönmeye başlıyor, ayaklarını hızlı hızlı çırpmaya başlıyor. Bir de ıkınmayı öğreniyor. Meğer ondan gazı kendi kendine atmaya başlıyormuş. 4.ay yarın bitecek, 2 gündür kendi kendine yapmaya başladı. O zorlu dönemlerimde en buyuk yardımcı BioGaia damlası oldu. Zaten ilaç değil o. Barsak gelişimine yardımcı oluyor. Ağlama krizleri, kızarmalar, ağlamaktan kesinlen nefes vs. Kalmıyor.