buglemmom bende ocak 29 da doğum yaptım bikaç gün önce başvurdum onaylandı görünüyor ama ilk öğretmenim ailem uygulamasında henüz ödeme oluşmamış yazıyor sanırım bi ay sonra falan yatıyor bende bekliyorum. E devlete doğum yardımı yazıp başvurabilirsin