Bebeğim 7 aylık olduğundan beri çalışıyorum öğretmenim. Sabah 8 öğlen 1 çalışıyorum ve bu süre zarfında bebeğimin bakımını babası üstlendi.
Yabancı biriyle ya da babanneyle falan değildi yani babasıyla kendi evinde gayet güzel zaman geçirdi.
Ama önümüzdeki sene malesef böyle bir imkanımız olmayacak ve ben öğleden sonra çalışacağım.
13.00-18.30 arası olmayacağım. Babannesi ben bakarım diyor gibi çok da istekli değil.
Eylülde tam 30 aylık olacak. Kreş için erken mi? Çok güzel kreşler buldum içime sinecek güzel kurumlar.
Biraz maddi olarak fazlalar 35-40 diyorlar henüz gidip görüşmedik pazarlık vs yapmadık ama sizce çok gönüllü olmasa da babannesine mi bırakmalı yoksa kreşe başlamak için uygun bi zaman mı?
Etrafımızda da hiç çocuklu yok akranı yok pek sosyal bir çocuk değil malesef