Grip ve enfeksiyon bir arada olduysa huysuzluğu ve iştahsızlığı ondandır. Benim kızımda 11 aylık, bu ay diş patlatırken aynı zamanda grip oldu. Her gün 2 kere fizyolojik serum yaptım, ayrıca doktor damla verdi öksürüğü o rahatlattı ve geceleri deliksiz uyudu. Yoksa gece uyanıp ağlıyordu 2 saat, dalamıyordu. İştahı konusunda üstelemeyin, yediği kadar verin.