Kızlar ilçede oturuyodum 4 yıl önce köye taşındım, hem deprem korkuma bınamız 30 yıllık bına ve cok sallanıyordu hemde oğlum bahceli bır evde büyüsün dedim , ilçeye arabayla 7-8 dkk aramız , 15 dkk da bır otobus var yanı köyde denmıcek kadar yakınım herseye, okulda arabayla 3-4 dkklık mesafede ama her gun arabayla getir götür yapıyorm , ana sınıfı bu sene, seneye 1. Sınıf bızım köy olduğu ıcın uzaktakı bı okula çıkcamkş kaydımız köy okulları oraya gıdıyormş okul toplam 98 kişi sınıflar 10 kişilık fılanmış ve öğretmende cok iyiymş seneye bıze gircek olan, ama mesele şu ki servısle her gun asfalttan gidicek ve bana uzak olucak, öğlen arası okulda olucak eve gelmıycek cok tedırgın oluyorm okulda bısey olursa bana uzak dıye, sızce yakınımdakı okula mı vermeyelm , yakınımdakı okulda öğretmenın biri çok sert velılerle muhatap dahı olmuyomş cocuklarlada öyle sertmş, bi tanesıde çok iyiymş yanı buraya verırsem şansıma hangısı gelcek ama uzaktakınde öğretmenımız çok iyiymş ve yılların öğretmenıymş