queenofrose Hanımlar daha yeni doğum yaptım. Bebeğim nerdeyse bı aylık. Herşey o kadar gözüme batiyo ki. Lohusalık mi bu bilmem. Herşeyi çöpe atasım var. Herşeyi değiştiresimm var. Kıyafetlerimi, halıları, aksesuarları, ya ne oluyorrrreee.
12betul queenofrose Şuan lohusasın benek bezleri kıyafetler . Salonda mı yaşıyorsunuz bu lohusa dönemini . O yüzden düzenli de olsa ev gözüne kalabalık karışık geliyordur . Ondan o buhrana girmişsindir
3kedili2bebekli queenofrose lohusalıktan muhtemelen ben ilk lohusaligimda evi nerdeyse yarı yarıya degistirdigim için bu sefer akillandim dogurmadan önce evin düzeninde değişiklikler yapacağım yada tasinacagim 😂
UrbanMom queenofrose lohusa değilim ama benimde atasım var gerçi evim atmayi haketti çalışırken farkında değildim evde kalınca ne kadar gereksiz eşyalar var dedim belki 10 buyuk poşet eşya atmışımdır o derece. Lohusayken ayrıca belki göze batıyor olabilir.
queenofrose 3kedili2bebekli yarın halı bakmaya gidecem. Koydum kafaya. Bı kırkın çıksın demi. Yok. Batıyor gözüme
rabis01 queenofrose salonda ki masa takımını bile kaldırıp atacaktım o kadar ki herşey gözüme batıyordu ama bu lohusalıktan ötürü arkadaşın dediği gibi salon o kadar kalabalıkki bebek eşyalarıyla ne yapsan da bi süre böyle devam ediyor🥲
queenofrose rabis01 vala herşeyi atasım var. Ufak tefek şeyleri atiyirum sürekli zaten. Ama kaç yıldır duran halı şuan batıyor. Daha düne kadar güzeldi bu. Ne oldu bı gecede 🥲
Balbulutu queenofrose bana da olmuştu canım dağınık olunca sinirim bozulurdu bağırırdım. Rabbim yardımcın olsun geçicek bu günler🩷
heymom__ queenofrose bende alısverise sardım hicbir yere cıkamadığım için aksama kadar elimde telefon kargocularla arkadas oldum 😂 eşimde üstüne sıcratmamak için bisey diyemiyor ama bende o psikolojiye yoruyorum 😂
queenofrose heymom__ Trendyol yakın dostum oldu. Herşeye bakıyorum. Halı kilim dolap duvar kağıdı bile 🥲
queenofrose Balbulutu kaşımı gözümü beğenmiyorum ayol. O derece. İns lohusalık depresyonu değildir bu
rabis01 queenofrose bişeyleri kafaya takma desem bile elinde olmayacak devam edeceksin ama bebeğine yönelmeye çalış onunla ilgilen daha çok sev kucağında tutt yoksaa böyle herşey gözüne batar kızım 6 aylık oldu kucişe sığmıyor yenidoğan hallerini özledim gerçi o zamanlar da çok zordu gazıydı uykusuydu derken 🤯🤩
3kedili2bebekli queenofrose hahaha bende ilk isim halıları değiştirmiştim sonra koltuk örtüleri aldım mutfağı döküp temizlemistim perdelere sıra gelince bebelerimin birinin kolik atagi başlamıştı bu esnada ben her gün geziyordum da 😂