simseklivekalpli herkesin bi fikri olacak kadınlar zaten yapacak erkeklerin bile bir fikri olacak. Tamam diyin geçin tartışınca inatla fikirlerini savunuyorlar cunku. Yine siz kendi bildiğinizi yaparsiniz ama size sormadan cocuga bir sey yaparlarsa net uyarın sakın kırılır diye çekinmeyin. Sarılık olmasin diye şekerli su teklif eden olur, cocuga 4 aylıkken ek gıdaya başlat sen ne yersen aynı yemegi ver diyen olur, mama zehirdir diyen olur, yaz gunu cocugu battaniyeye kadar sarıp bu cocuk üşür sen bilmezsin diyen olur daha neler neler.
Soğuk havada dışarı çıkmaktan korkmayın 2.5 yasinda cocugum var yaz kış dışarı çıkar bir kere bile havadan hasta olmadi. Kapalı ortam daha mikrop yuvası. Eski avm çalışanı olarak soyleyim soğukta disarda dolaşmak avmde gezmekten daha sağlıklı.
Uyumuyor, gazi var hayatım bitti bana yapışık, ev isi yapamiyorum diyebilirsiniz kalıcı degil bu durum. Emekleyince ve ek gıdaya gecince daha cok düzene biniyor. Benim en rahat olduğum zaman 1 yas sonrası oldu sendromu evet bitmiyor ama en azından çocuğumu tanıyorum artik ve dediklerimi anlıyor.
Aksam erken uyutmaya alistirirsaniz eşinizle zaman geçirebilirsiniz sabah daha erken kalkmak sizin icin sorun değilse tabi cunku erken yatınca erken kalkıyorlar ama o da cok iyi oluyor tum işler erkenden bitiyor.
Yenidogan bebeginize bol bol sarılın cunku büyüyünce kucağa gelmiyorlar 🤍
Aklıma gelenler bunlar ileride 2 yas, 3 yas sendromu diye korkutan olabilir ama hic biri yenidogan kadar zor degil merak etmeyin ilerisi güneşli günler 🤍
Sunu da ekleyim annelige alışamamak ayıp degil bende ilk başta alışamadım, benimseyemedim. Simdi bana her anne dediğinde kalbim disari cikacak gibi atiyor ve bu bag kendiliğinden oldu 🙂