visneli06 bizde iki tane antilop var büyük oğlum iki yeğenimi büyüttü ve şimdi küçük oğlum bununla büyüyor. En büyükler ilk okulda, futbol basket kursuna gidiyorlar okulda zaten hep koşup oynuyorlar. Yani demem o ki ne duruş bozukluğumuz var ne bacaklarda gelişim problemimiz çok şükür.
3 yaş sonrası normal sandalyeye geçiyorlar orada da değmiyor. Ayak yere değme olayı bi tek klozette önemli tecrübeme göre. Yani doktor düşmanı değilim ama her dediklerine bakmıyorum bazıları gibi. “İlgili doktor” denilmesi için fazlaca gereksiz ayrıntı veriyorlar.
Ha size göre ben yanılıyorum belliki oda olabilir