prp2727 biz 8.ayda gündüz mamayı bırakmıştık yani bebeğim kendi içmek istemediği için birde öğünleri güzel yediği için bende ısrar etmemiştim. Şuan 12 aylık evet 3 ana 1 ara öğün şeklinde gidiyoruz hala. Bazı bebekler o şekilde beslenmeyi sevmeyebilir yani benim bebeğimde sevmemişti normal kahvaltı yaptırmaya başladım gayet seviyor yiyor. Beslenme şeklini değiştirseniz belki sever. Mesela pankek, kaşar, peynir, yumurta, labne, avakado gibi şeyleri çok karıştırmadan sunsanız belki sever. Maleseff deneme yanılma şeklinde giderek tanıyoruz bebeklerimizi. ☹️