cihanm yani bu mantıktaysanız cici bebe verin geçin. İçeriği paketin arkasında içindekiler kısmında yazıyor. En başta şeker yazar çünkü içinde en fazla bulunan şey şeker. Daha sonra palm yağları garip koruyucu katkı maddeleri vs. Daha doğal seçenekleri varken neden bebeğinize bunu vermek istiyorsunuz daha 6 aylık ne gerek var bu kadar zararlı maddenin vücuduna girmesine? Eskiden veriyolardı çünkü içerik okuyan araştıran yoktu. Ona baksan eskiden tereyağ zararlı margarin faydalı diyip millete yedirmişler. Şuanda eskiler margarin yiyor diye kahvaltıda ekmeğinize sürüp yer misiniz? Dediğim gibi içiniz rahatsız olmıcaksa cici bebe verin. Konu sadece cici bebe değil genel olarak eskiler yaptı bişey olmadıki bizde yapalım kafası bana garip geliyor.