tugcence benimki kız 16 aylik, babasını akşamları çok nadir görür yani o gelene kadar uyur veya yarım saat anca görür tüm gün ikimiziz ama baba, babacım, babiş akşama kadar böyle sabah işe giderken arkasından ağlar, o varsa beni aramaz, eğer sabah o gidince uyanırsa gider odasına bakar, akşam sadece uykusu gelince tanır beni ve bu durum benim hoşuma gidiyor en azından bana yapışık değil rahatlatıyor