Merhaba anneler oğlum 6 buçuk aylık şimdiye kadar emzirmede hiç sorun yaşamadım ama dün bütün gün emerken bırakıp çığlık çığlığa ağmaya başladı ve hiç emmedi gecede aynı şekilde emerken bir yeri çok ağrıyor ve ağlamaya başlıyor bu durumu yaşayan var mı neden böyle yapıyordur