minanas mamamil. Sma optipro kullanıyordum olaylardan sonra bıraktık mamamil denedik gece 1 veya 2 kere kalkıyordu akşam 8 de uyur sabah 7 de uyanır genelde.11 buçuk aylık. Doktora danışarak içeriği temiz ve besin değerleri de güzel dediği için denedik. Ama maalesef Kabız yaptığı için bıraktık. Bebelc Gold denedim ond da 2-3 kere kalktı. Ama kabızlık düzelmediği için optiproya geri döndük maalesef, sma ya geçtiğimizde beri çocuk 2 saatte bir uyanıp mama içmek ister oldu. Bir de fazla içiyor 150cc içiyor normalde bu kadar içmezdi. Ayına göre çok çok fazla. Biz mamayı kesmeye calistikca mamayı çoğaltıyor bizimki 🤦🏻♀️ gece mamasini sordum kaşık mama ayı büyük olduğu için kullanabilirsiniz tok tutar gece beslenmesini kesebilir dedi ama bitirmedi yine mama içmeye uyandı 🥲
Yani mamamil baya tok tutuyor bir de tadını çok fazla sevmedi galiba sma kadar 90-100 CC içip uyurdu geri 😅