bbbeyza52 benim bebeğimde de süt alerjisi var. Şuan 7 aylık olmak üzere. 3. Ayından beri süt ürünü tüketmiyorum. Belirtilere baktığımda sizin bebeğinizde direkt alerji olmasa da intoleransı var gibi geldi. Özellikle mukuslu kaka, kaka yaparken gürültü, geçmeyen Pişik. Bunlar genelde alerji belirtileri oluyor. Bizde Pişik yoktu hiç ama 1-2 kere bezinde noktasal kaka da gördüm. Yaşadığınız emme ile ilgili durum sütünüz fazla ve tazyikli ise ondan da kaynaklı olabilir. Eğer bebek emerken memeyi boşaltamıyorsa ve sadece önsüt kısmını alıyorsa yazdığınız belirtilerin bir kısmı görülüyor. Belki ondan kaynaklı da olabilir