3 -4 saatte bir veriyorum acıktığında ağlarsa muhtemelen 3. Saatte açıkmış oluyor öyle veriyorum ama biz geçen ay biraz fazla kilo aldığımız için doktor 4 saatte bir vermemi söyledi ama acıkınca da veriyorum günlük 6 biberon ama geçmiyor sabah 05:30 beslenmemiz başlıyor son beslenme 22:00-23:00 arası son beslenme gece de kesintisiz uyuduğu için gece vermiyorum 3. Aydan itibaren böyle bir rutin oluşturduk