suppwrim 5 ay önce vajinal doğum yaptım iç ve dış dikişlerim vardı. 15 gün önce adet oldum ve normal adet ağrısı çektim. şuanda kanamam tekrar var ama bu sefer iç dikişlerde batma oluyor normal mi adet olmuşmuyumdur🥲
dmrcesra suppwrim benim 40 çıkınca adetim başladı sezeryen olmuştum 41+1 de benimde kesi yerlerinde ağrı oluyor ama normalmiş sizin bide alttan dikişli kist vs sorununuz olup olmadığına bir baktırırım bence