acemibiranne7 Bebeğim 6 aylık oldu ek gıdaya başlıyoruz da suyu ne ile vermeliyim? Sizin memnun kaldığınız ürünler var mı? Biberon kullanmak istemiyorum pipetli suluklardan mı alayım yoksa alıştırma bardağı mı kızlar sizin memnun olduğunuz ürünler var mı
edasusari acemibiranne7 benim de 6 çay bardağıyla veriyorum. Biberonla alışsın istemedim çünkü onla mama veriyorum.
ezgicnts acemibiranne7 minik küçük su biberonları var uçları normal biberon ucu değil küçük su biberonu yaz çıkar çok rahatlık oluyor yemek sonrası
Lolik benencokanneolmayisevdim Akıtmıyor Yatar pozisyonda su içebiliyor Suyu son damlasına kadar içebiliyor Pipeti bebeklerin emiş gücüne göre üretildiği için ani ve fazlaca su çekimi yapılmıyor bu da olası tıkanmanın önüne geçiyor
uraskoom acemibiranne7 munchkin pipetli aldım ama yapamadı pipetini dişini kaşımak için kullanıyor. Mamajoo alıştırma bardağı aldım sonra onunla da önce dişini kaşıyor ama sonra içiyor 😁🤷🏻♀️