yigitinannesii22 bende 4 aylıkken onu yaşadım her yöntemi denedim aklına gelebilecek her şekild girdim hatta bir kere ayakta emmek istiyordu taşıyamıyodum artık eşim bebeği tuttu ben emzirdim geçiçi bir süreç pes etme asla, yatarak emzirdin mi hiç yanına alarak yada ben yatags bebeği koyup üstüne eğilip emzirmiştim öyle öyle düzelmişti